Néhány napja a kormány önfényező kampányba kezdett. Az elmúlt több mint öt év „sikereit” igyekszik eladni. Mert jó bornak is kell a cégér. Hát még a rossznak. Újra nő a minimálbér, a reformok működnek. Egyrészt azt se tudja a magyarok zöme, hogy reform van, mivel 2014 – ben nem hirdetett a Fidesz programot, így nem értesülhetett róla.
Nem működik az egészségügy, az oktatás, növekszik a szegénység, de a reformok működnek. Ez a plakátkampányok nyara. Minden nagyon szép, minden nagyon jó, Orbán Viktor mindennel meg van elégedve.
15 évvel ezelőtt fejenként 70,2 kiló húst fogyasztottak átlagosan Magyarországon, egy friss felmérés szerint 2013-ban már csak 55,5 kilót. A kilátástalan szegénység rávetül a mindennapokra: sokan kevesebb tejet, tejterméket, zöldséget fogyasztanak az ajánlottnál. Viszont épülnek a stadionok, sok pénzt költünk focira és kosárlabdára, nyílnak a trafikok, érkeznek a “menekültek”, menekülnek a magyarok. Ezek a reformok valóban működnek.
Mit vár ennyi pozitív hangvételű plakáttól a kormány? Az óriási sikerek elismerését? Sajnos én semmit sem tapasztalok, inkább a mély zuhanást érzek. Annyira nem ártott meg a meleg, hogy ha jobban élnék, mint nyolc éve azt ne ismerném el.